A gesondheid blog om jou lewe te verbeter

Woensdag 01 Maart 2017

Persoonlikheid ontwikkeling in volwassenheid

Hoewel die term word gebruik persoonlikheid is dikwels nie maklik om te definieer. 'N Volledige soek na hierdie definisie neem ons terug na die antieke geskiedenis van die mensdom, totdat die tyd wanneer die eerste persoon gevra: Wie is ek, dus besin oor hul identiteit?. Die verskillende reaksies mense het hierdie vraag gevind uitdrukking deur die geskiedenis in verskillende kulturele konstrukte soos filosofie, godsdiens, kuns, politiek en wetenskap gegee.

Persoonlikheid ontwikkeling in volwassenheid
In die omgangstaal verwys dit gewoonlik na die eie openbare beeld. Dus, mense sê "Maria het 'n fantastiese persoonlikheid" of "As Josef was meer dinamies." Dit algemene gebruik weerspieël die oorsprong van die woord "persoonlikheid" in die Latynse woord Persoon, met verwysing na die maskers gedra deur akteurs in antieke Griekse toneelstukke. In hierdie het dikwels meer rolle in 'n werk akteurs. Daarom is 'n akteur verander sy "maskers" sodat die publiek weet wie 'n ander rol het aanvaar.

Daar is min ooreenkoms tussen persoonlikheid teoretici op die korrekte gebruik van die term. Gordon Allport beskryf en geklassifiseer meer as vyftig verskillende definisies. In sy boek "Persoonlikheid" gee vir ons 'n redelik volledige definisie dat persoonlikheid definieer as "integrasie van al die kenmerke en eienskappe van die individu om hul eie manier van optrede bepaal," wat gevorm word op grond van ontwikkeling volgens omgewingstoestande het sekere biologiese predisposisies verkry. Die funksies is somatiese, intellektuele en characterological.

Ten spyte van die evolusie van die betekenis van die term en sy aanvaardings soms selfs teenstrydige, daar is nog 'n kenmerk wat onveranderd bly is dat die term altyd 'n menigte van eienskappe van die onderwerp aangewys.

Temperament, karakter en persoonlikheid

Dikwels het karakter en persoonlikheid terme gebruik uitruilbaar daardeur aanleiding gee tot verwarring gee. elkeen het egter sy eie betekenis.
Temperament is die stel van affektiewe disposisies heersende in die onderwerp, wat hul emosionele reaksies te bepaal. Dit is gebaseer op biologiese erfenis en daarom is baie min verander. Dit is afkomstig van die kombinasie van hul begeertes, emosies en buie.
Hierdie term is baie oud en is nou verwant aan die Hippokratiese teorie van vog. Volgens hierdie teorie die temperament van 'n persoon is in 'n groter deel bepaal deur die vloeistowwe van die liggaam, min of meer gelykstaande aan die klierafskeiding. Wat is temperament?

Allport soos volg gedefinieer:

"Die verskynsel van die natuur emosionele eienskappe van 'n individu, wat insluitende hul vatbaarheid vir stimulasie opwinding, spoed en intensiteit waarmee gewoonlik reageer, die kwaliteit van die dominante bui en eienaardighede van skommelinge en intensiteit van dieselfde"
Hierdie verskynsels beskou afhanklik grondwetlike faktore en dus in die eerste plek bepaal deur oorerflike faktore. Die feit dat temperament is gestig deur oorerwing beteken nie dat dit is absoluut nie op ander oorgaan. Ook intelligensie en somatiese kenmerke is onderhewig aan hierdie veranderinge, ten spyte van wat deur kulturele invloede, omgewings-, oefening, dieet, of dwelm behandeling kan ervaar binne sekere perke, sinvolle veranderinge.

Karakter: karakter is die stel van gewoontes van gedrag wat tydens die lewe verkry; Dit is dus verkry en 'n sielkundige persoonlikheid. Dit is afgelei van die Griekse woord wat beteken xapaggeiu aangeteken geskep. Hierdie term was so rof persoonlikheid wat dikwels as sinoniem is geneem. Maar met die verloop van tyd, die term het 'n etiese sin verkry. Wanneer ons sê dat 'n persoon is goed of sleg karakter, ons sê daardie persoon 'n morele oordeel, dus word gedefinieer as karakter "persoonlikheid geëvalueer vanuit 'n etiese oogpunt." Ten spyte van hierdie definisie, Allport voeg by dat etiek is een van die hooftakke van die filosofie, waarin ons ons verwar met die sielkunde van persoonlikheid.

Omdat characterology saamgestel deur die bydraes van filosowe en letterkundiges, daar is Amerikaanse en Europese skole sielkundige studie of skaars genoem. Slegs Allport, Vernos en Lindzey gewerk op die karakter en uit hierdie ondersoek is dat sielkundiges die behoefte om dieper te gaan oor menslike gedrag gesien. Daarom is dit dat wanneer ons die karakter bestudeer, moet ons dit as 'n persoonlikheid struktuur.
Tans is die studente van gedrag nie die begrip karakter te sluit, want dit is die verandering en gee 'n benadering op die persoonlikheid van die individu, eerder hulle probeer om globaliserende dit binne die sosiale faktore wat bepaal:

Waardevolle persoonlikheid: nou 'n groeiende groep sielkundiges erken dat menslike ontwikkeling is 'n evolusionêre proses wat steeds die hele lewe. Elke stadium van 'n persoon beïnvloed deur die eerste en daaropvolgende jare.

Vir 'n gebalanseerde of gewaardeer persoon, bestudeer ons die ontwikkeling in die lewe, gevolg deur die intellektuele, sosiale, seksuele ontwikkeling en so aan. In 'n woord, bestudeer die persoonlikheid as 'n geheel, met inagneming van die verskillende oomblikke van die lewe. Om die waarde persoonlikheid sal ons bou in die teorieë van Freud, Erikson en Piaget, met behulp van klassifikasie stappe deur elkeen van hulle voorgestelde analiseer.

Om 'n persoonlikheid of gestruktureerde in volwassenheid te bestudeer, moet dit duidelik wees vir almal wat dit nodig is om hul fisiese, intellektuele en persoonlike ontwikkeling te ontleed. Gegewe dat individuele verskille tussen mense is so groot dat jy kan binnekom en verlaat hierdie tydperke op verskillende tye van die lewe.

Neem byvoorbeeld 'n man van 45 jaar wat 'n paar jaar deurgebring om uit te vind hoe om haar loopbaan te lei, sy getroud was 30 en het 'n pa op 40. Dit kan in baie sielkundige aspekte van sy lewe, terwyl hy in die tydperk van volwassenheid vroeë; terwyl sy buurman van 45 jaar, professioneel gestig baie jonk en in hul gesinslewe is en oupa, kan hy optree en voel soos 'n man van die middeljare. Dikwels, mense is op 'n vlak met betrekking tot 'n ander gebied.

Ons kan nie bly in die ontleding van ideale situasies, wat is die rede waarom dit noodsaaklik is om aan te dui dat die gedrag of die balans van 'n persoon waar hul behoeftes en doelwitte is in 'n voortdurende soeke na balans moet binne die groep waaraan daardie persoon behoort. Die siklus van die lewe gaan vinniger vir mense van die werkersklas, wat geneig is tot einde of hul opvoeding te stop voor die middelklas, ou op 60, terwyl 'n uitvoerende of professionele boonste middelklas ag dat die lewe begin op 40 en bereik volwassenheid op 50 en oud op 70. (Nengarten 1968)

Hierdie sosio-ekonomiese verskille beklemtoon die belangrikheid van mense in 'n strak konsepte van volwassenheid of gewaardeer persoonlikheid nie klassifiseer nie, maar eerder probeer om die ontwikkeling binne die konteks van omvattende lewenservaring te verstaan,

Indien 'n persoon het 'n duidelike begrip van homself, van sy intellek, ondervinding, aanvaar sy fisiese voorkoms, goeie gevoelens oor homself, in staat om jou omgewing te bestuur sal wees, hoewel dit wat matice kan daardie gevoelens in 'n nuwe vaardigheid, As daardie gevoelens nadelig beïnvloed en beïnvloed dus die ontwikkeling van sy persoonlikheid.

Persoonlikheid en Maatskaplike Ontwikkeling: Sosiale sielkundiges (diegene wat die maniere waarop mense interaksie met mekaar en met die samelewing bestudeer) en 'n paar teorieë, definieer die persoonlikheid as gevolg van ervarings in die lewe van 'n individu en verskeie sosiale rolle dit speel. Met ander woorde, die feit algemeen waargeneem dat wanneer een of ander aspek veranderinge in die situasie van 'n persoon, hierdie gedrag is geneig om te verander, lei hierdie teoretici tot die gevolgtrekking dat persoonlikheid is vloeistof en aan te pas by die sosiale behoeftes.

Die veranderinge wat plaasvind in die volwasse lewe draai gereeld oor die verandering van sosiale situasies: uitgang studie, neem 'n werk, verander dit, vind iemand wat ons wil, beëindiging van 'n verhouding en 'n nuwe een, getroud, ouerskap, skuif na 'n ander stad, ly verliese en vele ander.

Volgens die sosio-sielkundige perspektiewe hierdie omgewingsfaktore beïnvloed volwassenes meer as ander biologiese determinante van ontwikkeling soos groei en rypwording, wat baie veranderinge in die kinderjare te vergesel.

Terwyl die verandering in die volwasse mag voorkom as 'n direkte reaksie op biologiese faktore soos die verlies van fisiese vermoëns, veral in die geval van ongeskiktheid, daar is die sosiale faktor kan nie uitgesluit word nie, die sosiale faktor van elke persoon as interaksies ons bevestig met ander, wat daarop dui dat volwasse ontwikkeling nie stabiel kan wees nie, maar eerder die verandering dramaties.

Wat maak ons ​​dink dat die raamwerk van sosiale leer, wys daarop hoe belangrik doelwitte en hoe om te werk om dit te bereik, en sal veranderinge kort termyn in die gedrag van mense as antwoorde op sosiale situasies, hierdie veranderlike te toon verandering in volwassenes, stel ons in staat om die beeld van persoonlikheid ontwikkeling te verstaan ​​in die loop van die lewe.
Share:

0 opmerkings:

Plaas 'n opmerking